Угода користувача

Договір купівлі-продажу в інтернет-магазині macuser.ua

Здійснюючи покупку в інтернет-магазині, клієнт погоджується з усіма умовами.

Договір купівлі-продажу.

Громадянин(ка), іменований(а) надалі «Покупець», з одного боку, та приватний підприємець, який діє на підставі свідоцтва про реєстрацію приватного підприємця, який іменується надалі «Продавець», з іншого боку, уклали цей договір про наступне:

1.1. Цей договір є публічною офертою і містить усі істотні умови організації купівлі-продажу дистанційним способом (тобто через інтернет-магазин).
1.2. У разі прийняття умов цього договору (тобто публічної оферти інтернет-магазину), громадянин (ка), який проводить акцепт оферти, стає «покупцем». Акцептом є факт оплати замовлення у розмірі 100% на умовах цього договору.
Терміни та визначення.

2.1. «Товар» – моделі, аксесуари, комплектуючі та супутні предмети.
2.2. «Інтернет-магазин» – сайт «Продавця», призначений для укладання договорів роздрібної та оптової купівлі-продажу на підставі ознайомлення «Покупця» із запропонованим «Продавцем» описом «Товара» та/або представленим на фотознімках, за допомогою мережі інтернет, яка виключає можливість безпосереднього ознайомлення "Покупця" з "Товаром" - дистанційний спосіб продажу товару.
2.3. «Безкоштовна доставка» – сплачена Відправником доставка товару до складу Кур'єрської служби у вказаному пункті Одержувача. Іншими словами – доставка «Склад-Склад».
2.4. «Безкоштовна адресна доставка» – сплачена Відправником доставка товару за будь-якою адресою в межах України, вказаною Покупцем у коментарях до замовлення (товарно-транспортної накладної). Доставка замовлення здійснюється Кур'єрською службою до будівлі або офісу, без занесення. Іншими словами – доставка «Склад-Двері».
2.5. «Додаткове програмне забезпечення» – набір певних програм або програм.
2.6. «Базове гарантійне обслуговування» включає – перевірку «Продавцем» на працездатність пристрою та передачу його «Покупцю». "Додаткове ПЗ" - не встановлюється. Техпідтримка – відсутня. Сервіс – на загальних умовах. Пересилання товару до сервісного центру «Продавця» – за рахунок «Покупця». Гарантійні зобов'язання здійснюються «Продавцем» протягом 24 годин згідно з пунктами 7.3., 7.5., 7.6., 7.7.
2.7. «Розширене гарантійне обслуговування» включає – перевірку «Продавцем» на працездатність пристрою та передачу його «Покупцю». "Додаткове ПЗ" - не встановлюється. Техпідтримка – відсутня. Сервіс – на загальних умовах. Пересилання товару до сервісного центру «Продавця» – за рахунок «Покупця». Гарантійні зобов'язання здійснюються «Продавцем» протягом 3 місяців згідно з пунктами 7.3., 7.5., 7.6., 7.7.
2.8. «Максимальне гарантійне обслуговування» включає – перевірку «Продавцем» на працездатність пристрою та передачу його «Покупцю». "Додаткове ПЗ" - встановлюється. Техпідтримка – є (за серійним номером пристрою). Сервіс – першочерговість на особливих умовах. Пересилання товару до сервісного центру «Продавця» – за рахунок «Продавця». При тривалому/неможливому проведенні гарантійного ремонту – пристрій підлягає заміні. Гарантійні зобов'язання здійснюються «Продавцем» протягом 12 місяців згідно з пунктами 7.3., 7.5., 7.6., 7.7.
Предмет договору.

3.1. «Продавець» зобов'язується передати у власність «Покупцю» товар, а «Покупець» зобов'язується сплатити та прийняти товар на умовах цього договору.
3.2. Цей договір регулює купівлю-продаж в інтернет-магазині, у тому числі:
а). добровільний вибір «Покупцем» товарів в інтернет-магазині (опціональний: вибір за потребою виду «Гарантійного обслуговування»);
б). самостійне оформлення "Покупцем" замовлення в інтернет-магазині;
в). оплата "Покупцем" замовлення, оформленого в інтернет-магазині;
г). виконання та передача замовлення «Покупцю» у власність на умовах цього договору.
Порядок оформлення замовлення.

4.1. "Покупець" самостійно оформляє замовлення в інтернет-магазині.
Вартість та порядок оплати замовлення.

5.1. Повна вартість замовлення складається з вартості товару в інтернет-магазині та вартості доставки.
5.2. Вартість доставки в інтернет-магазині не вказана і залежить від діючих тарифів організації, що доставляє.
5.3. «Покупець» оплачує замовлення у будь-який спосіб, обраний в інтернет-магазині, протягом трьох робочих днів з дати оформлення замовлення у розмірі 100% передоплати.
5.4. Оплату можна зробити:
а). при отриманні товару - готівкою (накладеним платежем).
б). банківською карткою (попередньо погодивши суми переказу).
в). безготівковим банківським переказом на р/р Продавця.
5.5. Замовлення передається до відділу логістики після зарахування коштів на банківську картку або р/р «Продавця»

5.6. Всі питання щодо вартості та порядку оплати товару в інтернет-магазині «Покупець» може поставити:
а). за тел.: +38 (057) 784-08-09 (багатоканальний);
б). електронною поштою: info@macuser.ua;
в). засобами онлайн-консультанта
Доставка замовлення.

6.1. Загальний термін доставки товару зі складу складається з терміну обробки замовлення та терміну доставки. Термін обробки замовлення до п'яти робочих днів. Термін доставки спеціалізованою організацією вказаний в інтернет-магазині приблизно та залежить від обраного способу доставки та режиму роботи компанії-перевізника. Вартість доставки формується спеціалізованою організацією, виходячи з габаритів, ваги, а також місця призначення вантажу.
6.2. Загальний термін доставки товару на замовлення складається з терміну обробки замовлення, терміну обробки замовлення постачальником та терміну доставки. Термін обробки замовлення до п'яти робочих днів. Термін доставки спеціалізованою організацією може становити від одного до шістдесяти днів і залежить від постачальника та транспортної компанії.
6.3. Після отримання замовлення менеджер інтернет-магазину зв'язується будь-якими відомими доступними способами з «Покупцем» для підтвердження та уточнення часу та вартості доставки.
6.4. Доставка по Харкову здійснюється протягом 1-2 робочих днів, за умови наявності замовленого товару.
6.5. Термін виконання доставки може збільшуватися через надходження замовлення у нічний час, вихідні або святкові дні, а також якщо замовлений товар очікується на склад.
6.6. Опціонально «Покупець» може замовити доставку товару. По м. Харкову доставка здійснюється кур'єром та її вартість складає:
а). для звичайного товару – 50 грн.
б). для великогабаритних (понад 10 кг) товарів у м. Харкові – 150 грн.
в). при замовленні товару на суму понад 3000 грн. - Доставка товару БЕЗКОШТОВНА.
г). до передмістя Харкова – обговорюється додатково.
6.6. Опціонально «Покупець» може замовити доставку товару. По м. Києву доставка здійснюється кур'єром та її вартість складає:
а). для звичайного товару – 50 грн.
б).для великогабаритних (понад 10 кг) товарів по м. Києву – 150 грн.
в). при замовленні товару на суму понад 3000 грн. - Доставка товару БЕЗКОШТОВНА.
г). до передмістя Києва – обговорюється додатково.
6.7. Доставка товару в межах України здійснюється кур'єрською службою «Нова пошта».
Порядок повернення товару. Гарантія та сервіс.

7.1. «Продавець» повертає «Покупцеві» вартість сплаченого товару, за вирахуванням вартості накладних витрат, протягом десяти робочих днів з дати отримання поверненого товару на свій склад. «Покупець» зобов'язаний повернути товар на склад «Продавця» за свій рахунок протягом п'яти днів з дати отримання товару.
7.2. Товар може бути повернутий кур'єру у момент доставки.
7.3. Оформлення гарантійного талона здійснюється після перевірки виробу на працездатність. На деякі вироби гарантійним талоном є товарний чек. Гарантія починається з продажу товару.
7.4. Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну при дотриманні умов гарантії, будуть усунені спеціалізованими сервісними центрами або силами сервісного центру інтернет-магазину.
7.5. «Продавець» гарантує, що цей виріб у момент початкового продажу не має дефектів матеріалу, дизайну чи збирання на наступних умовах:
а). ця гарантія надається кінцевому користувачеві виробу «Покупцю»;
б). ця гарантія не обмежує законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством;
в). під час гарантійного терміну дефектний виріб буде відремонтовано або замінено;
г). відремонтований виріб або інший у справному стані повертається «Покупцеві».
7.6. Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
а). природне зношування або вичерпання ресурсу товару, на витратні матеріали, наприклад, на акумулятори або захисні покриття, що стираються з часом, якщо тільки проблема не викликана дефектними матеріалами або неякісним складанням;
б). на косметичні пошкодження, включаючи без обмеження подряпини та вм'ятини, сколи та пошкодження пластику в області портів, якщо тільки проблема не спричинена дефектними матеріалами або неякісним складанням;
в). ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
г). пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів на пошкодження, спричинені використанням компонентів або продуктів третьої сторони, які не відповідають технічним характеристикам продуктів Apple);
д). пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі;
е). пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
ж). пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
з). пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації