Повна вартість «Замовлення» в інтернет-магазині «macuser» складається із вартості «Товара» та вартості «Доставки», якщо така передбачена. Вартість «Доставки» не вказана, оскільки залежить від тарифів транспортної компанії, що діють. "Покупець" оплачує "Замовлення" будь-яким зручним для нього способом оплати, передбаченим в інтернет-магазині:
У разі вибору покупцем способу оплати: Переказом грошових коштів на картку ПриватБанку, Банківською карткою Visa або MasterCard будь-якого банку України, Безготівковим банківським переказом для фізичних та юридичних осіб, «Замовлення» передається до відділу логістики тільки після зарахування коштів на банківську картку або р/р "Продавця".
На сьогоднішній день інтернет-магазин «macuser» передбачив такі варіанти доставки:
Послуга доступна лише клієнтам інтернет-магазину в таких регіонах:
Кур'єр доставить «Замовлення» за вказаною Вами адресою та в обумовлений термін (у день замовлення або наступного дня). Ви зможете оплатити «Замовлення» при отриманні. Вартість кур'єрської доставки по Києву та Харкову складає:
*Доставка до будь-якого зручного відділення компанії «Нова Пошта» здійснюється за рахунок клієнта. Вартість доставки розраховується, виходячи з тарифів транспортної компанії, та залежить від пункту призначення, гарабітів, ваги, ціни товару та умов розрахунку. Розрахувати попередню вартість доставки ви можете через онлайн калькулятор на сайті Нової пошти.
Якщо вартість Вашого замовлення складає понад 3000 грн., доставка до будь-якого зручного відділення компанії «Нова Пошта» або адресна доставка на Ваш вибір здійснюється безкоштовно за рахунок інтернет-магазину «macuser».
**Адресна доставка «Замовлення», на суму до 3000 грн, здійснюється за рахунок покупця. За умови «Замовлення», на суму понад 3000 грн, доставка до будь-якого зручного відділення компанії «Нова Пошта» або адресна доставка на Ваш вибір здійснюється безкоштовно за рахунок інтернет-магазину «macuser».
Ми страхуємо всі вантажі, що відправляються, на повну вартість. Настійно рекомендуємо Вам одразу ж при отриманні відкрити та оглянути посилку у відділенні транспортної компанії. Якщо отриманий товар має механічні пошкодження, обов'язково складіть у присутності працівника компанії-перевізника відповідний акт.